نگاهی به نقشه راه توکن بی بی شیبا اینو!

در بین توکن‌های حاضر در بازار کریپتو؛ موارد بسیاری هستند که با پیشوند بی‌بی شروع شده و اکثرا نام توکن‌های بزرگ و معروف را به دوش می‌کشند. خیلی از این ارزهای دیجیتال از زمان حضور در بازار کریپتو کارنسی سودهای خوبی به صاحبان خود داده و توانسته‌اند به رتبه‌های بالایی در بازار کریپتو برسند.

توکن شیبا اینو طی چند وقت اخیر؛ توانست با سود و رشد عجیب و غریب خود، بازار را تحت تاثیر قرار داده و به رتبه‌های بالایی در جدول برترین رمز ارزها نیز برسد. اما توکن بی بی شیبا اینو، به عنوان فرزند کوچک شیبا اینو نیز، بعد از عرضه در بازار شرایط خوبی داشته و با حجم معاملات مناسب خود؛ طرفداران پر و پا قرصی را پیدا کند.

نقشه راه بی‌بی شیبا اینو

این توکن همانند اکثر هم قطاران خود، دارای نقشه راه یا RoadMap است که تا حدی برنامه‌ها و نقشه پیش روی این توکن را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این مطلب می‌خواهیم با مراجعه به سایت رسمی این توکن و مشاهده وایت پیپر موجود آن، نگاهی به نقشه راه ترسیم شده‌اش بیاندازیم.

مرحله اول

لانچ اولیه کوین

لانچ اولیه وب سایت

شروع به بازاریابی قدرتمند

مشخص شدن جوایز برای هولدرها

مرحله دوم

زمینه سازی برای ایجاد یک جامعه قدرتمند

ارتباط گیری با اینفلوئنسرهای معروف برای تبلیغ توکن

سرمایه گذاری سنگین و هدفمند بر روی تمامی شبکه‌های اجتماعی

تشویق کاربران به هولد کردن بلند مدت توکن

مرحله سوم

تبلیغ لوگو و نماد بی‌بی شیبا اینو بر روی تمامی پلتفرم‌ها

برگزاری مسابقات بزرگ همراه با جوایز ارزنده

هماهنگی برای پذیرش توکن در وبسایت های معتبر نظیر Coingecko و کوین مارکت کپ و صرافی‌های پر پتانسیل

هماهنگی برای حسابرسی‌های لازم

افزایش حجم تبلیغات در بازار

بهره‌گیری از اینفلوئنسرها

مرحله چهارم

اولین حسابرسی

لیست شدن در کوین گکو

پذیرش در CMC

طراحی نسخه جدید وبسایت

مرحله پنجم

لیست شدن در کوین مارکت کپ

حسابرسی دوم

ایجاد ویژگی SWAP

معرفی بی‌بی شیبا توسط سلبریتی‌ها

ارسال دعوت نامه همکاری برای صرافی‌های بزرگ و معتبر

طبق اعلام سایت رسمی بی‌بی شیبا اینو و مطالعه وایت پیپر موجود، توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند مرحله ششم پس از انجام کلیه مراحل یک تا پنج به نقشه راه اضافه می‌شود. در مرحله ششم تیم طراح بی‌بی شیبا در نظر دارند تا نسبت به طراحی پلتفرم خرید و فروش NFT اقدام کنند و سپس به دنبال رسیدن به حجم بازار بالایی باشند.

معمولا نقشه راه‌های منتشر شده توسط توکن‌ها در بازار رمز ارزها، نشان از نقشه‌ها و برنامه‌های تیم توسعه آن رمز ارز دارد. گاها این برنامه‌ها به مرحله عمل رسیده و در برخی پروژه‌ها نیز این برنامه‌ها هیچ گاه به مرحله عمل نرسیده و نخواهد رسید.

بی‌بی شیبا اینو بیش از نیمی از مراحل توسعه و نقشه راه خود را طی کرده و به نظر می‌رسد که با مسیر فوق، بتواند یکی از گزینه‌های نسبتا خوب بازار برای هولدهای میان مدت و بلند مدت باشد.

از کجا بیبی شیبا اینو بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی شیبا کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیبی شیبا اینو را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون، گیمینگ شیبا و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH