توکن FWC یا قطر 2022 چیست و چگونه آن‌را بخریم!؟

با نزدیک شدن به برگزاری جام جهانی 2022 قطر، روزانه اخبار و اطلاعات جالبی حول برگزاری این رویداد بزرگ و جذاب منتشر می‌شود؛ از اسپانسرینگ رسمی وب‌سایت و صرافی معتبر کریپتو دات کام در جام جهانی قطر، تا اسپانسرینگ توکن‌های مختلف برای بعضی از تیم‌های حاضر در جام جهانی!

اما یکی از مهمترین اخبار در مورد جام جهانی 2022 قطر، اعلام مسئولین برگزاری این رویداد در خصوص بهره گیری از دنیای رمز ارزهاست. به طور کلی قطر 2022 پروژه‌ای است که می‌خواهد با هدف تلفیق فوتبال و ارزهای دیجیتال در کنار هم برگزار شود و کاربران را وارد دنیای مجازی فوتبال کند.

توکن قطر 2022

توکن FWC یا قطر 2022 یکی از تازه‌ترین توکن‌های دنیای رمز ارزهاست که به گفته سایت رسمی آن، برای پیوند بین فوتبال و ارز دیجیتال ایجاد شده است.

FWC یک توکن مبتنی بر شبکه جذاب BEP20 یا همان بایننس اسمارت چین است که می‌تواند برای خرید بلیط جام جهانی، رزرو هتل‌ها، استفاده از خدمات مرتبط جام جهانی، پیش بینی مسابقات و شرکت در قرعه کشی استفاده شود.

مسئولین وبسایت رسمی این توکن می‌گویند که قطر 2022 اسپانسر بازی‌های جام جهانی است و در سومین بخش نقشه راه از پیش تعیین شده خود، خرید بلیط با این توکن در برنامه آن‌ها قرار دارد. حمایت از کودکان کار و همچنین حمایت از حیوانات خانگی، از دیگر فعالیت‌های بنیاد این توکن خواهد بود.

جالب است بدانید که پس از برگزاری و اتمام جام جهانی قطر، این توکن تغییر نام داشته و به عنوان جدید میزبان بعدی جام جهانی شناخته خواهد شد و به فعالیت‌های خودش در زمینه‌های مختلف ادامه خواهد داد.

اطلاعات کلی توکن FWC یا قطر 2022

تعداد کل واحدهای در نظر گرفته شده برای این توکن برابر با 200.000.000.000.000.000 است. تا کنون از این میزان واحدهای در نظر گرفته شده حدود 54,713,042,005,332,000 واحد در گردش است.

لازم به ذکر است که نزدیک به 72 درصد این توکن‌ها توسط تیم توسعه دهنده تا کنون سوزانده شده است که رقم بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود. توکن قطر 2022 یا همان FWC با دارای بودن حجم بازار یا مارکت کپی برابر با 27 میلیون دلار از شرایط خوبی در بازار کریپتو برخودار بوده و رتبه آن زیر 3 هزار است.

 

سلب مسئولیت: مطلب فوق به هیچ عنوان پیشنهاد خرید یا معامله نبوده و تنها به معرفی این توکن جدید پرداخته است

از کجا FWC بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری قطر 2022 کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید FWC را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به شیبا دوج، بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

3 در مورد “توکن FWC یا قطر 2022 چیست و چگونه آن‌را بخریم!؟”

  1. سلام. یه توکن دیگه به نام fwc توی پنکیک سوواپ هست با شماره قرارداد 0x20c2C40282658dC80697CD226397f278C86c6EA الان که تاریخ 18 اردیبهشت 1401 هست قیمت کل مارکتش 360 دلاره، دقت کنید 360 هزار دلار نه، کل مارکتش 360 تک دلاری هست. خودتون میتونید توی پنکیک سوواپ و bscscan بررسیش کنید. به نظرتون ارزش خرید داره. با سه دلار میشه سه درصدش رو خرید. کسی چیزی ازش نمیدونه؟ لطفا راهنمایی کنید.

  2. مهدی پازوکی

    با سلام
    اگر واقعا این توکن به این کارهای خودش بابت فروش بلیط و رزرو هتل و کارهای دیگه عمل کنه
    راحت راحت ۳تا صفر میاندازه

    4
    16

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH