اسپیس پی

توکن اسپیس پی (SpacePi) چیست و چگونه آن را بخریم؟

بحث توکن اسپیس پی (SpacePi) در این است که می‌گوید هدف اصلی دنیای متاورس، قسمت گیمینگ آن است و اعتقاد دارد متاورس، شکل بعدی اینترنت خواهد بود. بنابراین گیم را یک نقطه ورود به این دنیا می‌بیند.

به گفته وبسایت رسمی این پروژه، SpacePi یک اکوسیستم دیجیتال سطح بالاست که به عنوان یک هسته مرکزی، یک تجربه واقعی به کاربران داده و اجازه می‌دهد در این ساختار مجازی از هرجای دنیا، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

SpacePi به طور کلی شامل دو دسته‌بندی کلی بلاک‌چین است: متاورس و NFT. این پروژه در حال ساخت یک پلتفرم بازی واقعیت مجازی آنلاین غیر متمرکز است که شخصیت‌ها، آیتم‌ها و داستان‌های زندگی را در تعاملات اجتماعی مجازی ادغام می‌کند. بازیکنان می‌توانند در این دنیای مجازی بازی کرده یا سلاح، زره و جم خریداری کنند.

تمام مزایای این دنیای مجازی، در قالب توکن بومی SpacePi ارایه می‌شود و فضای واقعی و مجازی در این متاورس به هم متصل شده‌اند.

به طور کلی اکوسیستم SpacePi شامل موارد زیر است:

  • SpacePi NFTs: دارایی‌های دیجیتال و منحصر بفرد می‌توانند در اکوسیستم SpacePi به کالکشن یا آیتم‌های بازی تبدیل شوند.
  • SpacePi DAO: توکن SpacePi در این اکوسیستم، نقش حاکمیتی هم بازی می‌کند.
  • NFT Market: بازار ان.اف.تی اسپیس پی، به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا NFTهای خود را در این بازار با یکدیگر معامله و خرید و فروش کنند. همچنین آیتم‌ها در این بازار با توکن SpacePi خرید و فروش می‌شوند.
  • SpacePi Token: توکن کاربردی و حاکمیتی است که توسط چند شبکه پشتیبانی می‌شود.
  • SpacePi Metaverse: یک فضای مجازی بازی سازی شده در اکوسیستم SpacePi است.

در متاورس SpacePi چه کارهایی می‌توان کرد؟

افراد در این متاورس می‌توانند آیتم‌های مختلف مورد نیاز خود را خریداری و در بازی‌های مختلف شرکت کنند.

توسعه‌دهندگان اسپیس پی چه کسانی هستند؟

این پروژه توسط افراد مختلفی از سراسر جهان ساخته شده است. آنها با هم تیمی قدرتمند، با گروهی از حامیان همفکر تشکیل داده‌اند که به چشم انداز متاورس اسپیس‌پی، اطمینان و امید دارند.

انجمن اسپیس پی از مدیران رسانه‌های اجتماعی، طراحان وب و گرافیک، هنرمندان، توسعه‌دهندگان، متخصصان در حوزه مالی، تیم امنیت شبکه، سرمایه‌گذاران و مهندسان نرم‌افزار تشکیل شده است.

با پشتیبانی تکنولوژی TRX، اسپیس‌ پی می‌تواند یک زیرساخت بازی بلاک‌چینی با کاربرد آسان را به توسعه‌دهندگان برنامه غیرمتمرکز ارایه دهد. اسپیس‌پی امیدوار است که بتواند یک محیط بازی‌ برای کاربران خود فراهم کند که تمام اطلاعات در شفافیت کامل قرار گرفته و دارایی کاربران در امنیت کامل باشند.

این پروژه به طور رسمی در تاریخ 14 مارس 2022 روی شبکه بایننس اسمارت‌ چین ساخته شد و در همان زمان، SpacePi در لیست جستجوهای بلاک‌چین در رتبه اول قرار گرفت. در تاریخ 20 مارس، حجم معاملات توکن اسپیس‌پی به 100 میلیون دلار رسید و تعداد آدرس‌هایی که این توکن را داشتند، از 700 هزار گذشت و همچنین صرافی‌های متعددی این توکن را لیست کردند.

دو سایت Coinmarketcap و Coingecko این توکن را در تاریخ 24 و 25 مارس در سایت خود قرار دادند.

اسپیس پی

به گفته سایت BSC.news، این پروژه در حال حاضر، پروژه موفقی است و مسیری که در پیش دارد، مثل مسیر توکن محبوب شیباست. در ابتدای راه‌اندازی این توکن، پروژه اسپیس پی، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد که باعث شد جامعه بزرگی برای آن تشکیل شود.

Pi Network یک ارز دیجیتال ساخته شده توسط یک تیم از مرکز تحقیقات دانشگاه استنفورد است. این پروژه در 14 مارس 2019 راه‌اندازی شد و تعداد 30 میلیون کاربر فعال دارد. حالا اسپیس‌پی چه نقشی در Pi Network دارد؟

اسپیس پی در اصل یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های این پروژه است و اعتقاد دارد ارزش Pi network توسط مردم در همه نقاط جهان داده می‌شود. اسپیس پی هم در اصل قصد دارد پرچم پی‌نتورک را در تمام جهان بلند کند و تبدیل به یک خانه معنوی برای آن شود.

از کجا اسپیس پی بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری اسپیس پی کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید SpacePi را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به کت گرل، شیبادوج،  بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH