توکن اسپیس پی

توکن اسپیس پی در کجا کاربرد دارد؟

اسپیس پی پروژه‌ای است که تمرکز خود را روی بخش گیمینگ دنیای متاورس قرار داده و با ویژگی‌هایی که این صنعت ارایه می‌دهد، سعی دارد تا تجربه بی‌نظیری به کاربران خود ارایه دهد. در این مقاله قصد داریم به بخش کاربردها و نحوه توزیع توکن اسپیس پی بپردازیم که در وایت پیپر این پروژه آورده شده است.

توزیع توکن اسپیس پی چگونه است؟

توکن اسپیس پی (SPACEPI) که توکن بومی این پروژه به شمار می‌رود، ارزشی که به این فضا ارایه می‌دهد باعث می‌شود حوزه دیفای، ان.اف.تی و متاورس باهم ترکیب و یکپارچه شود. این ارز همچنین در پلتفرم اسپیس پی کاربردهای مختلفی دارد و امکان معامله و مزایده آیتم‌های داخل این فضا را می‌دهد. اسپیس پی برای این پلتفرم نقدینگی ایجاد می‌کند، مشوق صدور گواهینامه اطلاعات و دارایی‌ها را محقق می‌کند و همچنین برای بازیکنان و سرمایه‌گذاران جهان گواهینامه‌های ارزشمندی می‌سازد.

مقدار کل صدور توکن اسپیس پی و تخصیص هزینه رسیدگی به این صورت است:

  • هزینه کارمزد تراکنش: 5 درصد
  • تخریب تراکنش: 5 درصد
  • سود ارزی: 2.5 درصد

این رمزارز را از روش‌های مختلفی می‌توان به دست آورد. روش‌هایی مثل پاداش انجام وظایف مختلف، پاداش منابع، از طریق معامله دارایی‌های ثانویه و یا از طریق استخراج. توکن اسپیس پی برای خرید لوازم مختلف داخل بازی، دریافت خدمات مختلف مثل آموزش و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران در اسپیس پی با مشارکت می‌توانند ارز اسپیس پی دریافت کنند. این مشارکت‌ها شامل مواردی است از جمله توسعه بازی، ساخت لوازم مختلف در بازی و رفع ارور و باگ‌های آن. مقدار پاداشی که کاربران دریافت می‌کنند بسته به میزان مشارکت آن‌هاست.

ارز اسپیس پی

بازیکنان داخل بازی با استفاده از توکن SPACEPI می‌توانند آیتم‌های داخل بازی را خریداری کنند و از آن‌ها در بازی استفاده کنند. یکسری فعالیت‌هایی هم وجود دارد که کاربران با انجام آن‌ها می‌توانند این توکن را دریافت کنند. کارهایی از جمله ساخت حساب در پلتفرم و مشارکت در تعاملات جامعه اسپیس پی.

پروژه اسپیس پی قصد دارد با انجام کارهای مختلف، اکوسیستم خود را گسترده‌تر کند. کارهایی که قصد انجام آن را دارد شامل مواردی مثل پلتفرم ذخیره‌سازی ابری، پلتفرم توزیع بازی، پلفترم معامله آیتم‌های داخل بازی، معامله ان.اف.تی‌های داخل بازی، پلتفرم بازاریابی، استخراج در متاورس، ارایه راه‌حل‌های کامل بازی برای بازیکنان، انجام تحقیقات و توسعه بیشتر و… می‌شود.

از کجا اسپیس پی بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری اسپیس پی کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید SpacePi را خریداری کرده و نگه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به کت گرل، شیبادوج،  بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH